Ανοιχτό αφήνει το ενδεχόμενο μείωσης των
τελών κυκλοφορίας και του φόρου πολυτελείας για τους πολύτεκνους ο Υφυπουργός
Οικονομικών κ. Γ. Μαυραγάνης, απαντώντας σε Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο
Βουλευτής Ηλείας της ΝΔ και πρώην Υφυπουργός Απασχόλησης Γιώργος Κοντογιάννης.
τελών κυκλοφορίας και του φόρου πολυτελείας για τους πολύτεκνους ο Υφυπουργός
Οικονομικών κ. Γ. Μαυραγάνης, απαντώντας σε Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο
Βουλευτής Ηλείας της ΝΔ και πρώην Υφυπουργός Απασχόλησης Γιώργος Κοντογιάννης.
Στην Ερώτησή του ο Ηλείος Βουλευτής είχε
καταγράψει αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους είναι αναγκαίο να
υπάρξει ειδική ρύθμιση για τους πολυτέκνους καθώς:
καταγράψει αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους είναι αναγκαίο να
υπάρξει ειδική ρύθμιση για τους πολυτέκνους καθώς:
–
Τα
πολυθέσια αυτοκίνητα που εξ ανάγκης χρησιμοποιούν οι πολύτεκνοι είναι εκ των
πραγμάτων μεγάλου κυβισμού.
Τα
πολυθέσια αυτοκίνητα που εξ ανάγκης χρησιμοποιούν οι πολύτεκνοι είναι εκ των
πραγμάτων μεγάλου κυβισμού.
–
Οι
περισσότεροι πολύτεκνοι αγόρασαν αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού με βάση τα κίνητρα
που είχε δώσει η Κυβέρνηση το 2004.
Οι
περισσότεροι πολύτεκνοι αγόρασαν αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού με βάση τα κίνητρα
που είχε δώσει η Κυβέρνηση το 2004.
–
Οι
φόροι που έχουν το χαρακτήρα πολυτελείας δεν έχουν καμία
Οι
φόροι που έχουν το χαρακτήρα πολυτελείας δεν έχουν καμία
σχέση με την
εισοδηματική κατάσταση των πολυτέκνων.
–
Οι
πολύτεκνοι αποτελούν μία από τις κοινωνικές ομάδες που έχουν πληγεί σημαντικά
από την οικονομική κρίση.
Οι
πολύτεκνοι αποτελούν μία από τις κοινωνικές ομάδες που έχουν πληγεί σημαντικά
από την οικονομική κρίση.
Όπως αναφέρει ο Υφυπουργός Οικονομικών, το
ζήτημα της φορολογικής ελάφρυνσης των πολυτέκνων θα εξεταστεί στο μέλλον
ανάλογα με τις δημοσιονομικές συνθήκες.
ζήτημα της φορολογικής ελάφρυνσης των πολυτέκνων θα εξεταστεί στο μέλλον
ανάλογα με τις δημοσιονομικές συνθήκες.