Tuesday , July 14 2020
Home / ΑΠΟΨΕΙΣ / Να δοθούν εξηγήσεις για την κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης της ΔΕΗ στα περιφερειακά Μέσα

Να δοθούν εξηγήσεις για την κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης της ΔΕΗ στα περιφερειακά Μέσα

Να δοθούν εξηγήσεις αναφορικά με την κατανομή
της διαφημιστικής δαπάνης της ΔΕΗ σε περιφερειακά και κεντρικά Μέσα, ζητά με
Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και
Κλιματικής Αλλαγής ο Βουλευτής Ηλείας της ΝΔ και πρώην Υφυπουργός Απασχόλησης
Γιώργος Κοντογιάννης. Η Ερώτηση κατατέθηκε με πρωτοβουλία του Βουλευτή Λευτέρη
Αυγενάκη και την υπογράφουν συνολικά ακόμη 30 Βουλευτές.
Οι Βουλευτές αναφερόμενοι στην πανελλαδική
διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, ζητούν

να διερευνηθεί το κατά πόσο αυτή τηρεί
τους όρους που αναφέρονται στις διατάξεις του άρθρου 9β του Ν.2328/1995 «Διαφημιστική
δραστηριότητα του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα», στο οποίο
ορίζεται πως: «H κατανομή διαφημιστικής δαπάνης στα
ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης έτσι ώστε να ενισχύονται τα
έντυπα και περιφερειακά Μέσα Ενημέρωσης, καθώς και σε άλλα μέσα διαφήμισης.
Το ποσοστό συμμετοχής των εφημερίδων και περιοδικών στην κατανομή της συνολικής
διαφημιστικής δαπάνης του ευρύτερου δημόσιου τομέα είναι τουλάχιστο σαράντα
τοις εκατό (40%) και του ραδιοφώνου τουλάχιστο δέκα τοις εκατό (10%). Το ποσοστό
συμμετοχής των περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης για κάθε διαφορετική
κατηγορία μέσων (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) στην κατανομή της συνολικής
διαφημιστικής δαπάνης του ευρύτερου δημόσιου τομέα είναι τουλάχιστον τριάντα
τοις εκατό (30%)».

Όπως
αναφέρεται στην Ερώτηση,
η νέα διαφημιστική
καμπάνια της ΔΕΗ, προβάλλεται πανελλαδικά τόσο στα κεντρικά όσο και στα
περιφερειακά Μέσα Ενημέρωσης. Ωστόσο, παρά την πρόβλεψη της νομοθεσίας σχετικά
με την κρατική διαφήμιση, στην οποία αναφέρεται ρητά το ποσοστό της τάξης
τουλάχιστον του 30% της συμμετοχής των περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης, κάτι
τέτοιο δεν φαίνεται να τηρείται στην εν λόγω διαφημιστική καμπάνια.