Στην Επίκαιρη Ερώτηση που είχα
καταθέσει σχετικά με τη λειτουργία του πολιτικού αεροδρομίου της Ανδραβίδας και
είχε συζητηθεί τον Φεβρουάριο 2012 στη Βουλή, ο τ. Υφυπουργού Υποδομών κ. Ι.
Μαγκριώτη είχε δηλώσει πως δεν απομένει για τη δημοπράτηση του έργου μόνο η
μελέτη κόστους-οφέλους, η οποία θα υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και μια
μελέτη για το κατά πόσο η λειτουργία του αεροδρομίου θα δημιουργήσει ή όχι
πρόβλημα σε ανταγωνιστικά αεροδρόμια, σύμφωνα με κοινοτική οδηγία του 2005.
καταθέσει σχετικά με τη λειτουργία του πολιτικού αεροδρομίου της Ανδραβίδας και
είχε συζητηθεί τον Φεβρουάριο 2012 στη Βουλή, ο τ. Υφυπουργού Υποδομών κ. Ι.
Μαγκριώτη είχε δηλώσει πως δεν απομένει για τη δημοπράτηση του έργου μόνο η
μελέτη κόστους-οφέλους, η οποία θα υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και μια
μελέτη για το κατά πόσο η λειτουργία του αεροδρομίου θα δημιουργήσει ή όχι
πρόβλημα σε ανταγωνιστικά αεροδρόμια, σύμφωνα με κοινοτική οδηγία του 2005.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Το
Βήμα» με ημερομηνία 17.8.2012:
Βήμα» με ημερομηνία 17.8.2012:
«Στις 12 Ιουλίου 2011 η διοικητής της ΥΠΑ, κυρία Φωτεινή Παπαδημητροπούλου αποφάσισε
την έγκριση νέου προϋπολογισμού ύψους 31,5 εκατ. ευρώ για την μελέτη και την
κατασκευή του έργου. Στη συνέχεια, η ΥΠΑ προώθησε την απόφαση στην Ειδική
Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Ν. Ελλάδος προκειμένου «να φροντίσει για την
υλοποίησή του».
Ωστόσο, η συγκεκριμένη εντολή (12.7.2011),
επικαλέστηκε την κατά πλειοψηφία γνωμοδότηση του Συμβουλίου Έργων της ΥΠΑ, το
πρακτικό της οποίας χρονολογείται στις 31 Ιουλίου, δηλαδή 19 ημέρες αργότερα,
ετεροχρονισμός που ήγειρε ερωτήματα στο υπουργείο Υποδομών, το οποίο «πάγωσε»
το εγχείρημα».
επικαλέστηκε την κατά πλειοψηφία γνωμοδότηση του Συμβουλίου Έργων της ΥΠΑ, το
πρακτικό της οποίας χρονολογείται στις 31 Ιουλίου, δηλαδή 19 ημέρες αργότερα,
ετεροχρονισμός που ήγειρε ερωτήματα στο υπουργείο Υποδομών, το οποίο «πάγωσε»
το εγχείρημα».
Πρόσφατα ο Υπ. Ανάπτυξης είχε
δηλώσει πως δεν είναι τυχαίο
ότι το ΤΑΙΠΕΔ αναζητά την καλύτερη φόρμουλα για την αξιοποίηση των 37
περιφερειακών αεροδρομίων, σημειώνοντας πως: «Τα περιφερειακά αεροδρόμια δεν
πρέπει να είναι απλώς πίστες προσγείωσης και απογείωσης, αλλά μικροί, τοπικοί
πόλοι ανάπτυξης»
δηλώσει πως δεν είναι τυχαίο
ότι το ΤΑΙΠΕΔ αναζητά την καλύτερη φόρμουλα για την αξιοποίηση των 37
περιφερειακών αεροδρομίων, σημειώνοντας πως: «Τα περιφερειακά αεροδρόμια δεν
πρέπει να είναι απλώς πίστες προσγείωσης και απογείωσης, αλλά μικροί, τοπικοί
πόλοι ανάπτυξης»
Κατόπιν τούτων ερωτάται
ο αρμόδιος Υπουργός (Ανάπτυξης,
Ανταγωνιστικότητας,
ο αρμόδιος Υπουργός (Ανάπτυξης,
Ανταγωνιστικότητας,
Υποδομών,
Μεταφορών και Δικτύων):
Μεταφορών και Δικτύων):
1.
Ποια
είναι η θέση της Κυβέρνησης για τη λειτουργία του πολιτικού αεροδρομίου της
Ανδραβίδας;
Ποια
είναι η θέση της Κυβέρνησης για τη λειτουργία του πολιτικού αεροδρομίου της
Ανδραβίδας;
2.
Πότε
θα γίνει επί τέλους η δημοπράτηση του πολιτικού αεροδρομίου της Ανδραβίδας;
Πότε
θα γίνει επί τέλους η δημοπράτηση του πολιτικού αεροδρομίου της Ανδραβίδας;
3.
Ποιες
διαδικασίες απομένουν ώστε να γίνει η δημοπράτηση του πολιτικού αεροδρομίου της
Ανδραβίδας;
Ποιες
διαδικασίες απομένουν ώστε να γίνει η δημοπράτηση του πολιτικού αεροδρομίου της
Ανδραβίδας;