Σε νέα παρέμβαση προς την ηγεσία του
Υπ. Οικονομικών προέβη ο Βουλευτής Ηλείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιώργος
Κοντογιάννης προκειμένου να ανακληθεί η, ως φαίνεται, ειλημμένη απόφαση για
κατάργηση του τελωνείου Κατακόλου.
Υπ. Οικονομικών προέβη ο Βουλευτής Ηλείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιώργος
Κοντογιάννης προκειμένου να ανακληθεί η, ως φαίνεται, ειλημμένη απόφαση για
κατάργηση του τελωνείου Κατακόλου.
Ο Γιώργος Κοντογιάννης κατέθεσε Αναφορά στη Βουλή προς τον αρμόδιο Υπουργό,
με την οποία ζητά για άλλη μια φορά να επανεξετάσει την απόφασή του, τονίζοντας
πως η διατήρηση και των δύο τελωνείων, Κυλλήνης και Κατακόλου, αποτελεί
καθοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη της Ηλεία, η οποία για άλλη μια φορά
υποβαθμίζεται από ενέργειες της ίδιας της Κυβέρνησης.
με την οποία ζητά για άλλη μια φορά να επανεξετάσει την απόφασή του, τονίζοντας
πως η διατήρηση και των δύο τελωνείων, Κυλλήνης και Κατακόλου, αποτελεί
καθοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη της Ηλεία, η οποία για άλλη μια φορά
υποβαθμίζεται από ενέργειες της ίδιας της Κυβέρνησης.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γιώργος Κοντογιάννης είχε καταθέσει Ερώτηση στις
12.12.11 (α.π. 2605) προς το Υπουργείο Οικονομικών στην οποία ανέφερε τους
λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να καταργηθεί το τελωνείο Κατακόλου.
Συγκεκριμένα:
12.12.11 (α.π. 2605) προς το Υπουργείο Οικονομικών στην οποία ανέφερε τους
λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να καταργηθεί το τελωνείο Κατακόλου.
Συγκεκριμένα:
·
Το τελωνείο
Κατακόλου έχει ιδρυθεί το 1856 και είναι ένα από τα αρχαιότερα
Τελωνεία της χώρας με εννέα οργανικές θέσεις
Το τελωνείο
Κατακόλου έχει ιδρυθεί το 1856 και είναι ένα από τα αρχαιότερα
Τελωνεία της χώρας με εννέα οργανικές θέσεις
·
Διαθέτει ιδιόκτητο κτίριο 600τμ.
Διαθέτει ιδιόκτητο κτίριο 600τμ.
·
Το λιμάνι του Κατακόλου παρουσιάζει σημαντική εμπορική και
τουριστική κίνηση και είναι ένα εκ των σημαντικότερων σε όλη την Ελλάδα όσων
αφορά στην υποδοχή κρουαζιερόπλοιων. Μόνο το έτος 2011 πραγματοποιήθηκαν 460
αφίξεις.
Το λιμάνι του Κατακόλου παρουσιάζει σημαντική εμπορική και
τουριστική κίνηση και είναι ένα εκ των σημαντικότερων σε όλη την Ελλάδα όσων
αφορά στην υποδοχή κρουαζιερόπλοιων. Μόνο το έτος 2011 πραγματοποιήθηκαν 460
αφίξεις.
·
Κατά το τρέχον έτος οι εισπράξεις του τελωνείου Κατακόλου
αυξήθηκαν κατά 80% (330.000 ευρώ) λόγω αυξημένων εισαγωγών και είσπραξης
προστίμων.
Κατά το τρέχον έτος οι εισπράξεις του τελωνείου Κατακόλου
αυξήθηκαν κατά 80% (330.000 ευρώ) λόγω αυξημένων εισαγωγών και είσπραξης
προστίμων.
·
Οι εξαγωγές που έγιναν διαμέσου του συγκεκριμένου τελωνείου
ανέρχονται στις 400, στατιστικής αξίας πάνω από 15.000.000 ευρώ.
Οι εξαγωγές που έγιναν διαμέσου του συγκεκριμένου τελωνείου
ανέρχονται στις 400, στατιστικής αξίας πάνω από 15.000.000 ευρώ.
·
Τα επιβληθέντα πρόστιμα από τελωνειακές παραβάσεις που
αναμένονται να εισπραχθούν ανέρχονται στις 180.000 ευρώ.
Τα επιβληθέντα πρόστιμα από τελωνειακές παραβάσεις που
αναμένονται να εισπραχθούν ανέρχονται στις 180.000 ευρώ.
·
Ενδεχόμενη κατάργηση οποιουδήποτε τελωνείου στην Ηλεία
αποτελεί άλλη μία υποβάθμιση της περιοχής και υπονόμευση της ανάπτυξή της.
Ενδεχόμενη κατάργηση οποιουδήποτε τελωνείου στην Ηλεία
αποτελεί άλλη μία υποβάθμιση της περιοχής και υπονόμευση της ανάπτυξή της.
O πρώην
Υφυπουργός Απασχόλησης ζήτησε από τον αρμόδιο Υπουργό, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που
επικρατούν στην Ηλεία, μετά τα απανωτά πλήγματα που έχει δεχτεί τα τελευταία
χρόνια, να μην καταργηθεί κανένα τελωνείο στην περιοχή. Ωστόσο μέχρι σήμερα και
παρά την πάροδο του χρονικού διαστήματος που προβλέπει ο κοινοβουλευτικός
έλεγχος δεν έχει λάβει καμία απάντηση.
Υφυπουργός Απασχόλησης ζήτησε από τον αρμόδιο Υπουργό, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που
επικρατούν στην Ηλεία, μετά τα απανωτά πλήγματα που έχει δεχτεί τα τελευταία
χρόνια, να μην καταργηθεί κανένα τελωνείο στην περιοχή. Ωστόσο μέχρι σήμερα και
παρά την πάροδο του χρονικού διαστήματος που προβλέπει ο κοινοβουλευτικός
έλεγχος δεν έχει λάβει καμία απάντηση.