Καμία
σαφή απάντηση δεν δίνει το Υπουργείο Παιδείας για την τύχη των σχολείων της
Ηλείας αναφορικά με τις καταργήσεις και τις συγχωνεύσεις που ανακοίνωσε η
ηγεσία του.
σαφή απάντηση δεν δίνει το Υπουργείο Παιδείας για την τύχη των σχολείων της
Ηλείας αναφορικά με τις καταργήσεις και τις συγχωνεύσεις που ανακοίνωσε η
ηγεσία του.
Ο
Βουλευτής Ηλείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιώργος Κοντογιάννης κατέθεσε
Ερωτήσεις και Αναφορές στη Βουλή προς την Υπουργό Παιδείας, με τις οποίες
διαβίβασε τη διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών, των γονέων και των μαθητών των υπό
κατάργηση ή συγχώνευση σχολείων και ζήτησε από την κ. Διαμαντοπούλου να
αναθεωρήσει τις αποφάσεις της, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις τοπικές ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες
της κάθε περιοχής.
Βουλευτής Ηλείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιώργος Κοντογιάννης κατέθεσε
Ερωτήσεις και Αναφορές στη Βουλή προς την Υπουργό Παιδείας, με τις οποίες
διαβίβασε τη διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών, των γονέων και των μαθητών των υπό
κατάργηση ή συγχώνευση σχολείων και ζήτησε από την κ. Διαμαντοπούλου να
αναθεωρήσει τις αποφάσεις της, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις τοπικές ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες
της κάθε περιοχής.
Ωστόσο, το Υπουργείο Παιδείας
αποφεύγει να απαντήσει επί της ουσίας και αρκείται σε γενικόλογες διατυπώσεις,
οι οποίες είναι ίδιες για όλες τις περιπτώσεις. Συγκεκριμένα η απάντηση του
Υπουργείου Παιδείας είναι η εξής: «Η έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων που αφορούν
την ίδρυση, κατάργηση, συγχώνευση σχολικών μονάδων γίνεται μετά από πλήρη και
επαρκώς εμπεριστατωμένη εισήγηση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, του
Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης καθώς και γνωμοδότηση του αρμόδιου οργάνου
της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Οποιαδήποτε αναδιάρθρωση των σχολείων γίνεται
αυστηρά με Παιδαγωγικά κριτήρια υπηρετώντας τον μαθητή και την εκπαιδευτική
κοινότητα».
αποφεύγει να απαντήσει επί της ουσίας και αρκείται σε γενικόλογες διατυπώσεις,
οι οποίες είναι ίδιες για όλες τις περιπτώσεις. Συγκεκριμένα η απάντηση του
Υπουργείου Παιδείας είναι η εξής: «Η έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων που αφορούν
την ίδρυση, κατάργηση, συγχώνευση σχολικών μονάδων γίνεται μετά από πλήρη και
επαρκώς εμπεριστατωμένη εισήγηση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, του
Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης καθώς και γνωμοδότηση του αρμόδιου οργάνου
της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Οποιαδήποτε αναδιάρθρωση των σχολείων γίνεται
αυστηρά με Παιδαγωγικά κριτήρια υπηρετώντας τον μαθητή και την εκπαιδευτική
κοινότητα».