«Τη φετινή χρονιά έγιναν όλες οι απαραίτητες ενέργειες και κατεβλήθη επί
πλέον προσπάθεια για την βελτίωση της ποιότητας του προγράμματος», σύμφωνα με την απάντηση της Υφ. Παιδείας κ.
Εύης Χριστοφιλοπούλου, στην Αναφορά που κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτή Ηλείας
της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιώργος Κοντογιάννης, με την οποία διαβίβασε την
επιστολή διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών της Ηλείας σχετικά με τις απαράδεκτες
συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξάγεται το πρόγραμμα της Εισαγωγικής
Επιμόρφωσης (στο μέσον της σχολικής χρονιάς και μετά το τέλος του ωραρίου
εργασίας, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις επιμορφώνονται μαζί εκπαιδευτικοί διαφόρων
ειδικοτήτων σε άσχετα γνωστικά αντικείμενα).
πλέον προσπάθεια για την βελτίωση της ποιότητας του προγράμματος», σύμφωνα με την απάντηση της Υφ. Παιδείας κ.
Εύης Χριστοφιλοπούλου, στην Αναφορά που κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτή Ηλείας
της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιώργος Κοντογιάννης, με την οποία διαβίβασε την
επιστολή διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών της Ηλείας σχετικά με τις απαράδεκτες
συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξάγεται το πρόγραμμα της Εισαγωγικής
Επιμόρφωσης (στο μέσον της σχολικής χρονιάς και μετά το τέλος του ωραρίου
εργασίας, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις επιμορφώνονται μαζί εκπαιδευτικοί διαφόρων
ειδικοτήτων σε άσχετα γνωστικά αντικείμενα).
To Υπ. Παιδείας δεν δείχνει να
αντιλαμβάνεται το προβλήματα των εκπαιδευτικών
της Ηλείας και αρκείται στην διατύπωση μεγαλόσχημων υποσχέσεων για την
επόμενη χρονιά. Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται στην απάντηση: «Ήδη επεξεργάζονται
προτάσεις ώστε την επόμενη σχολική χρονιά η Εισαγωγική Επιμόρφωση να
πραγματοποιηθεί έγκαιρα και να γίνουν ριζικές αλλαγές στο περιεχόμενο, τη μέθοδο
και το θεσμικό της πλαίσιο με την ενσωμάτωση νέων θεσμών όπως του μέντορα».
αντιλαμβάνεται το προβλήματα των εκπαιδευτικών
της Ηλείας και αρκείται στην διατύπωση μεγαλόσχημων υποσχέσεων για την
επόμενη χρονιά. Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται στην απάντηση: «Ήδη επεξεργάζονται
προτάσεις ώστε την επόμενη σχολική χρονιά η Εισαγωγική Επιμόρφωση να
πραγματοποιηθεί έγκαιρα και να γίνουν ριζικές αλλαγές στο περιεχόμενο, τη μέθοδο
και το θεσμικό της πλαίσιο με την ενσωμάτωση νέων θεσμών όπως του μέντορα».