Thursday , October 17 2019
Home / ΑΠΟΨΕΙΣ / Γ. Κοντογιάννης: «Δεν μπήκε «τέλος» ούτε «ταφόπλακα» στο αεροδρόμιο Ανδραβίδας!»

Γ. Κοντογιάννης: «Δεν μπήκε «τέλος» ούτε «ταφόπλακα» στο αεροδρόμιο Ανδραβίδας!»

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ / «Στην πολιτική ποτέ τίποτε δεν είναι οριστικό. Και μια σύμβαση η οποία έχει κυρωθεί από την Βουλή των Ελλήνων με μια ιδιωτική εταιρεία, όπως εν προκειμένω η fraport, δεν είναι Ευαγγέλιο για να μην μπορεί να υποστεί διορθώσεις.»
Τα παραπάνω επισημαίνει μιλώντας αποκλειστικά στο ilidakampos.gr ο Γιώργος Κοντογιάννης, καταθέτοντας

τις απόψεις του για το θέμα του αεροδρομίου Ανδραβίδας και απαντώντας στα ερωτήματά μας αναφορικά με τις τελευταίες εξελίξεις στο όλο θέμα.

Του Δημήτρη Ζιάκα dimziak@gmail.com
ziakas dimitris nea 3
“Ο κ. Σπίρτζης προτίμησε να πετάξει στα σκουπίδια τις επισημάνσεις των πολιτικών του αντιπάλων”
Όπως επισημαίνει ο Ηλείος πολιτικός, «οι προθέσεις του κ. Σπίρτζη και των βουλευτών της πλειοψηφίας που εκπροσωπούν τον ΣΥΡΙΖΑ στην Ηλεία φάνηκαν εξ αρχής, γιατί βουλευτές του νομού μας του επισήμαναν την ιδιαιτερότητα του αεροδρομίου της Ανδραβίδας και σε αυτό αποσκοπούσε η εύστοχη Ερώτηση στη Βουλή του κ. Κουτσούκου. Ο κ. Σπίρτζης προτίμησε, εφαρμόζοντας την κυβερνητική πολιτική, να πετάξει στα σκουπίδια τις επισημάνσεις των πολιτικών του αντιπάλων και να ακολουθήσει πιστά το κείμενο της σύμβασης που, προφανώς, του είχαν υπαγορεύσει.»
«Δεν παρεμποδίζεται η λειτουργία των αεροδρομίων της Ζακύνθου και της Κεφαλονιάς»
Απαντώντας σε ερώτημά μας για το αν η υπόθεση του αεροδρομίου Ανδραβίδας πρέπει να θεωρείται πλέον τελειωμένη, ο κ. Κοντογιάννης με κατηγορηματικό τρόπο θα επισημαίνει:
«Σε τίποτα δεν μπήκε «τέλος» ούτε «ταφόπλακα»! Όσο και αν κάποιοι, υπηρετώντας άλλα συμφέροντα, αντιδρούν, η ζωή στο τέλος επιβάλλει τη λογική και το δίκαιο. Και η λογική λέει ότι η λειτουργία των αεροδρομίων της Ζακύνθου και της Κεφαλονιάς σε τίποτα δεν θα παρεμποδιστεί από τη λειτουργία του αεροδρομίου της Ανδραβίδας για συγκεκριμένες δραστηριότητες και για ειδικό σκοπό, ακόμα και ως συμπληρωματικού του Αράξου.»
Κατά τον πρώην Βουλευτή η σύμβαση που προώθησε ο κ. Σπίρτζης στη Βουλή και εξυπηρετεί τη fraport, όντως προβλέπει στο άρθρο 4.10 ότι δεν μπορεί να λειτουργεί άλλο αεροδρόμιο ανταγωνιστικά σε απόσταση 100 χιλιομέτρων. Και αυτό, γενικώς, είναι και λογικό και δίκαιο. Ωστόσο θα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν οι ιδιαίτερες συνθήκες που υπάρχουν στην περιοχή.
«Πιστεύει αλήθεια κανείς ότι πρόκειται ποτέ να υπάρξει τουρίστας που έχει ως προορισμό τη Ζάκυνθο ή την Κεφαλονιά και θα προσγειωθεί στην Ανδραβίδα, θα πάει στην Κυλλήνη, θα πάρει το καράβι και μετά θα κάνει και μιάμιση ώρα ταξίδι στη θάλασσα, μαζί με τα μπαγκάζια του, για να φθάσει στο ξενοδοχείο που έχει κλείσει σε ένα από τα δύο νησιά; Προφανώς είναι γελοίο και ως σκέψη.
Κι επί πλέον, είναι δυνατόν να αποκλείονται δραστηριότητες που δεν υπάρχουν στα αεροδρόμια της Ζακύνθου και της Κεφαλονιάς, όπως η εξαγωγή με αεροπλάνα αγροτικών προϊόντων; Ούτως ή άλλως τα δύο νησιά δεν έχουν την παραγωγή που θα επιτρέψει εξαγωγή προϊόντων με αεροπλάνο. Και πάλι, όλο αυτό, είναι αστείο.» αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Η σύμβαση με την Fraport δεν είναι Ευαγγέλιο για να μη μπορεί να αλλάξει»
Και προσθέτει: «Τα πράγματα είναι απλά. Η σύμβαση με την Fraport δεν είναι Ευαγγέλιο για να μη μπορεί να αλλάξει. Η ΝΔ πρέπει να δεσμευτεί ότι στην πρώτη αναθεώρηση της σύμβασης του Ν. 4389/2016, η παράγραφος 4.10, θα αλλάξει και ότι θα λάβει υπ’ όψιν της τις συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες. Δεν μπορεί να μεσολαβεί ολόκληρο Ιόνιο Πέλαγος και να ισχύει ο περιοριστικός όρος των 100 χιλιομέτρων…
Εύλογο είναι το ερώτημα πότε μπορεί να γίνει αναθεώρηση. Η αναθεώρηση θα γίνει είτε, όταν, πιστεύω σύντομα, η fraport θελήσει να εντάξει στα αεροδρόμια ευθύνης της και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου (διαχειρίζεται ήδη το υπάρχον), είτε όταν, λίγο αργότερα, υλοποιηθεί η φάση ένταξης στον χώρο της ιδιωτικής διαχείρισης ακόμα 23 αεροδρομίων.
Στην πολιτική, όπως και στη ζωή, δεν μπορεί να σταθεί τίποτα που δεν είναι λογικό και δίκαιο. Και ο περιορισμός της παραγράφου 4.10, του Ν. 4389/2016, που ίσχυσε ελέω ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, είναι παράλογος και άδικος και γι΄ αυτό θα αλλάξει.»
 Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ
Γιατί το ilidakampos.gr ζήτησε την άποψη του Γιώργου Κοντογιάννη για το αεροδρόμιο Ανδραβίδας;
KONTOGIANNIS GIORGOS
Διότι ως Βουλευτής είχε σηκώσει το βάρος της λειτουργίας του αεροδρομίου της Ανδραβίδας όλο το διάστημα που ήταν εκλεγμένος στη Βουλή, από το 2004 έως το 2015. Μάλιστα κάθε εξάμηνο, τουλάχιστον, κατέθετε Ερωτήσεις στη Βουλή για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Στην αρχή έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου για την υπόθεση των αγροτεμαχίων που εφάπτοντο του αεροδρομίου και είχαν δεσμευθεί από το κράτος αλλά λόγω αδράνειας (δεν είχε καν περιφραχθεί η έκταση) της Νομαρχίας Ηλείας, το ΣτΕ τα επέστρεψε στους αρχικούς ιδιοκτήτες.
Στη συνέχεια μαζί με τον πρώην Βουλευτή Παναγιώτη Αδρακτά είχαν πετύχει να παραχωρήσει το υπουργείο Άμυνας (επί Μεϊμαράκη) έκταση 280 στρεμμάτων από τις στρατιωτικές εγκαταστάσεις, για τους χώρους υποδοχής επιβατών, αποσκευών και το γραφείο του αερολιμενάρχη.
Τα εμπόδια όμως που έθεταν παράγοντες της Αχαΐας και η κομματική αλληλεγγύη προς τον περιφερειάρχη, έκαναν τους εκπροσώπους της Ηλείας σε περιφερειακό επίπεδο να θέσουν σε δεύτερη μοίρα και τελικά να εγκαταλείψουν το όραμα για λειτουργία του αεροδρομίου της Ανδραβίδας και ως πολιτικού.
Σήμερα, όντας, δίπλα στον Κυριάκο Μητσοτάκη, και αύριο από θέση εξουσίας, θεωρούμε βέβαιο ότι θα επαναφέρει το ζήτημα, καθώς το αεροδρόμιο της Ανδραβίδας μπορεί στην κυριολεξία να… απογειώσει την ανάπτυξη στην Ηλεία!!!

https://www.ilidakampos.gr/index.php/dimoi/dimos-andravidas-kyllinis/3647-g-kontogiannis-apokleistika-sto-ilidakampos-gr-den-bike-telos-oyte-tafoplaka-sto-aerodromio-andravidas